niedziela, 23 grudnia 2012

Długo mnie nie było!

Cześć i czołem!
Przepraszam za tak długą nieobecność, ale nie sposób się nie domyśleć, że po prostu nie miałam głowy na pisanie bloga. Pomyślałam sobie, że warto by było napisać notkę o wydarzeniach, które ostatnio miały miejsce a przy okazji zapowiedzieć niespodziankę!
Zacznijmy od początku. Grudzień był miesiącem pełnym pracy. Oczywiście chodzi o szkołę. Klasówki, kartkówki, prace domowe, zajęcia dodatkowe i cała reszta zajmowały mój czas! Były momenty, że nie wiedziałam w co mam włożyć ręce! Na szczęście jest już wolne i już jutro jest Wigilia! Jestem z tego powodu niesamowicie szczęśliwa! Kocham atmosferę świąt! Jest, jak dla mnie magiczna. Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas skupienia, ale jednocześnie radości i beztroski! Wszyscy są dla siebie mili i uprzejmi, a przy tym wybaczają w sobie wzajemnie. Dla mnie coś niesamowitego! No i niedługo Sylwester. W sumie nie mam żadnych planów. Zostałam zaproszona przez Jess. W końcu zawsze jest raźniej spędzić Sylwestra razem niż samotnie nudząc się w domu! Muszę najpierw zapytać rodziców o zgodę. Ale narazie jestem zajęta przygotowaniami do Gwiazki. Od razu po Wigilii podzielę się z wami wrażeniami. :3
Przyszedł czas na niespodziankę! Za chwilę opublikuję opowiadanie, które napisałam dosłownie przed chwilą! Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Korzystając z okazji, chcę wam złożyć najserdeczniejsze życzenia. Życzę wam, aby czas Świąt Bożego Narodzenia minął wam przyjemnie i miło, abyście spędzili cudowny czas w gronie rodziny i przyjaciół, by Święty Mikołaj obdarował was wymarzonymi prezentami! Życzę wam również, aby Sylwester był pełen postanowień zdolnych do wykonania oraz pełen szalonej zabawy i uciechy!
Dziękuję za uwagę! Pozdrawiam i jeszcze raz życzę Wesołych Świąt!








3 komentarze:

  1. Wiemy, wiemy Hope. ;D I Dziękuję za życzenia i wzajemnie! ;D ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy Hope. I mnie też czekają życzenia. Ale fajnie, że spędzicie sylwestra razem z Jess. Bardzo ładnie tu teraz, uwielbiam twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń