poniedziałek, 31 grudnia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku!

Cześć i czołem!
Zbliżamy się do końca roku 2012. Jak dla mnie ten czas przeminął bardzo szybko. Oczywiście były te dobre, jak i złe chwile, ale kiedy ich nie ma? Uważam jednak, że ten rok był wyjątkowy. Poznałam mnóstwo niesamowitych osób oraz spełniłam część moich marzeń... No, a na dodatek przeżyłam "Koniec Świata", chociaż i tak nigdy w to nie wierzyłam! :)
Mam nadzieję, że rok 2013 będzie jeszcze lepszy i ominie mnie część przykrych niespodzianek. Oby każdy dzień zaczynał się i kończył uśmiechem, i to nie tylko moim. Chciałabym móc rozwinąć się w kierunku pisarstwa oraz pomocy innym. Po prostu mam nadzieję, że to 365 dni roku 2013 będą NIESAMOWITE!
Czego życzę Wam? Najbardziej tego, żebyście nie żałowali żadnej chwili, bo każda jest cenna. Życzę wam samych radości i uniesienia szczęściem, tak byście się nim po prostu upajali! Mam nadzieję, że będziecie spełniać swoje marzenia i postaracie się o jak największe sukcesy. Poza tym, życzę Wam takich oczywistych rzeczy, jak zdrowia, dobrych ocen w szkole, wiernych przyjaciół oraz mnóstwa radości. Po prostu Szczęśliwego Nowego Roku!
Czy macie jakieś postanowienia noworoczne? Jeżeli tak, to pamiętajcie, żebyście postawili sobie określony cel, ale taki, który jesteście w stanie wykonać. Nie narzucajcie na siebie za dużo spraw, bo inaczej nic nie wyjdzie z waszych oczekiwań! Jednocześnie nie poddawajcie się i nie dajcie nikomu wmówić, że sobie nie poradzicie.






10 komentarzy:

  1. Dziękuję i wzajemnie! ;* Piękny post. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem! Jakie cudowne życzenia, przepiękne! A ty Hope i Jess dołączacie się do bloga zbiorowego? Szczegóły na blogu Sisi www.swiatwedlugsiski.blogspot.com :)??? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne życzenia, nic dodać nic ująć, tylko życzyć tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz talent do pisania życzeń... *.* Szczęśliwego Nowego Roku! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo za takie miłe komentarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję i nawzajem! obserwuję, super blog
    www.aniadziennik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Award :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 2013 rok
    ponoć ma być pechowy bo 13 ale ja w to nie wieżę ;)
    Wpadniesz do mnie ?? demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń