wtorek, 4 grudnia 2012

Przeprosiny.

Witajcie!
Chciałabym was bardzo przeprosić za długą nieobecność. Tym bardziej, że rozkręcam 'działalność blogową' i powinnam pisać tu, jak najwięcej, aby rozkręcić bloga, ale nie mam teraz głowy. Wiadomo, szkoła. Myślałam, że przeszedł już czas klasówek, kartkówek, odpowiedzi, ale myliłam się. Wszystko wraca od nowa! Nie mam na nic czasu, a nawet jakbym chciała, to nie miałabym jak napisać posta! Ale obiecuję, że wezmę się w garść i napiszę coś specjalnie dla was!
Chciałabym również podziękować za wszystkie przemiłe opinie i komentarze! To cudowne uczucia, gdy ktoś docenia wasze starania. Mam nadzieję, że nadal będziecie chętnie wchodzić do krainy marzeń. ♥
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Jasne, że tak Hope. ;DD jak ja się wiele razy z tego tłumaczyłam to mi mówili, żebym się nie martwiła, bo wszyscy są w podobnej sytuacji. ;) I ja to też mówię Tobie Hope. ;D ;*
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas nie ma czasu, nie musisz się przejmować! ;-) Zapraszam do mnie!

    www.natal2000.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie czasem tez dlugo nie ma. :D

    OdpowiedzUsuń